Funderar på tåg

Jaha.. väntetid på Arland igen.. Tack o lov för internet!
Upplever att de är lite snällare i säkerhetskontrollerna här på Arlanda än på Sturup och tänkte att det inte skulle bli några problem idag då jag vidtagit noga uttänkta säkerhetsåtgärder. Jag tog mig nämligen bryet att checka in mitt bagage! Och allt tänkbart som skulle kunna stoppa mig i kontrollen lades ner däri!! Safe to go!! Trodde jag..

Nock fan började det tjuta när jag gick igenom kontrollen och jag kunde inte för mitt liv begripa vad det skulle vara för jag hade INGET på mig som skulle kunna ge utslag. Hade t.o.m en sekunds tanke på nåt främmande alienimplantat jag inte visste om men sedan tog den förnuftiga hjärnhalvan över och jag förklarade vänligt, men bestämt för tanten, medans hon visiterade mig, att jag har INGET SOM KAN PIPA!!!DET ÄR OMÖJLIGT!!! 


Stickprov.. säger hon då. 
"Cursed" säger jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0