Personlig almanacka

Jag som endast överlever min vardag pga av min kalender har aldrig hittat den där ultimata kalendern.. Alltid nåt som saknas.. Och det är faktiskt dödsviktigt med en kalender som har allt det man behöver. Alla som lever med kalendern som sin bäste vän vet exakt vad jag talar om - ni andra tycker nog att jag är dum i huvudet.

Men för en som ständigt har 1000 järn i elden SAMTIDIGT och därmed blir en smula förvirrad och ditsrä hade gått under utan en bra och effektiv kalender. Nu har jag hittat meckat för att ro min vardag iland på www.personligalmanacka.se . Där kan man utforma sin egen kalender i form av storlek, utseénde, innehåll, rutor, skrivytor och andra dagliga grejor. Alltså perfekt redskap för att få exakt det man behöver - ÖVERLYCKLIG och en svindyr men perfekt kalender på väg i posten. Men, men - för en livboj kan man gärna betala lite.. eller hur?




Bilder från www.personligalmanacka.se




Bilder från www.personligalmanacka.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0