Oj..

Klippte mig igår.. det blev lite kort. Kanske för kort?? Som vanligt när jag sitter där så låter jag frisören själv bestämma hur hon vill ha det i rätt stor utsträckning. Det är ju inte så noga egentligen - det är ju bara hår. Men dum som jag är så blir jag alltid en aning övermodig där i salongsstolen av någon oförklarlig anledning och jagar på frisören"" ja ta det med, det är lika bra!" Så det blir alltid mycket kortare än jag tänkt mig. Och denna gången blev det RIKTIGT kort. Björn sa att jag såg ut som en pojke :S

Men eftersom jag har en hel del militär verksamhet framför mig nu under våren och sommaren så tänkte jag att det är ju mest praktiskt med kort hår och det ska se ordentligt ut till fältmössan och kepsen. Då kan man inte ha en massa hår som sticker fram överallt. Men det är ingen risk nu iaf.. Ja, ja.. det rättar väl till sig om ett antal veckor - som sagt - det är ju bara hår. Det växer ju ut igen. Jag får se till att försöka vänja mig snabbt vid att "se ut som en pojke".



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0