Konsten att slösa bort en hel kväll..

Gjorde världens misstag när jag kom hem från jobb igår. Jag kastade mig i sängen utan anledning.. För att? Ja.. bara ligga ner en stund. INTE smart.. Var inte ens helt uppe i sängen utan benen hängde ut från kanten på sidan så där lagom obekvämt. Då somnar man ju inte. ELLER HUR! 

Vaknade klockan 20.00 med världens hemskaste humör - mer fräsandes för att vara exakt.. (!) Och med stickande fötter då sängkanten strypt allt blod ut till underbenen. Händerna låg under mig på exakt samma sätt som när jag somnade. Inte heller så mycket känsel i dem mer än en ömmande och malande känsla och konstiga märken efter klocka och kläder. Jag kan verkligen sova överallt och hur som helst. Jag vet bara inte om jag ska se det positivt eller negativt?

I Kvarn lyckades jag faktiskt ta en powernap på 20 min på badrumsgolvet under en lunch när jag ville vara lite ifred. Kinden fastklistrad i golvet och lite öm i kinden en stund efteråt men sov gott gjorde jag! Största anledningen till att städa ordentligt där varje morgon.. Hade nog kunnat käka frukost på det där golvet så det var inte så äckligt som det låter :)



Under övning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0