Konfirmation 22/5

Så igår var det dags för lillebrors konfirmation! Efter en behaglig och andaktlig men aning lång stund i kyrkan var det firande med god mat och ännu mer god efterrätt tillsammans. Vädret slog om lagom tills konfirmationsdags och gav lite sol och värme till oss. 

Antons presentbord såg lite annorlunda ut jämfört med vad jag och mina jämnåriga fick när vi konfirmerade oss. Dock känns det som att det ges mer "användbara" presenter idag vilket jag tycker är positivt. Jag vill inte ge pengar om jag inte vet att det ska gå till något särskilt. Att slösas bort som fickpengar är inte aktuellt utan det ska vara en rejäl sak som består ett tag åtminstone. Anton fick, som innan sagt, en klocka av oss syskon. Sedan fick han en HP laptop som släkten lagt ihop till, en whisky att öppna när han fyllt 21 :) och en del pengar. Tror nog han blev nöjd!




Lillbrorsan, lillsyrran, minstingbrorsan (konfirmanden) och storsyrran :)


Nova och Ninni leker!


Vi lyckades bli lika snygga på bild, hahaha!



KAN SJÄLV!! - Yeah right...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0