Vad händer??

Fått ett par kommentarer och frågor kring varför jag inte uppdaterar längre! Svaret är enkelt: Hela Mars månad består av en himla massa tjänstgöring och ca 1 enda helgs permission. Internetet här uppe är så fruktansvärt segt att datorn väger stor risk att kastats ut genom förnstret av irritation när jag försöker ladda upp text. Bilder ska vi inte tala om. Typ: SKJUT MIG - NUUUUUU!

Och på min enda helg hemma under denna månad så hade jag liiite annat att göra än sitta vid datorn. Eftersom Kvarn ligger en bit bort så går hela fredagen bort i resa och stor del av söndagen med vilket lämnar mig en dag att hinna med allt hemmabestyr. Inte att jag inte vill blogga, för det gör jag mer än gärna :) men tiden räcker inte alls till för tillfället. 

Dock har jag MASSOR att berätta och lite trevliga bilder till så jag tänkte gå till sjukan imorn och skaffa lugnande tabletter och sedan prova göra några inlägg på kvällen då vi är lediga imornkväll! Så det kommer strax lite uppdateringar! Lovar!!

Kommentarer
Postat av: annika

ser vi fram emot. hoppas du har det bra iaf.

2010-03-27 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0