Nästan nakenbadare i år..

Sånt här med mode har jag ingen koll på men jag har nu lärt mig att ska man ha ngt man behöver för den säsongen man är inne i så är det försent. Jag har tydligen slarvat bort alla mina badkläder sen förra året. Antagligen lagt undan alltihop i en påse för " säkert förvar" och sedan har påsen rymt eller nåt.. Jag har vänt ut och in på hela garderoben men icke.. Vad göra? Jo man får ju handla nya eftersom det är 32-34 grader i skuggan och bad är en nödvändighet för överlevnad.

I mitt huvud så betyder sommar detsamma som sommarkläder och badkläder i affärerna. men så fungerar det tydligen inte blev jag upplyst om när jag inte hittade några badkläder i hela köpcentrat. De var slut. Badkläder ska handlas på våren och nu reades det ut överblivna udda delar lite här och var istället. Och visst mode är jag inte mycket för men jag vill ju inte ha på vad som helst heller.. Lite hyffsad vill man ju se ut. Känns inte som att tantbikini a´la mormorsstuk med 30 centimeter hög sida är så rätt..

Jag var väldigt orolig ett tag att jag skulle behöva ansluta mig till nakenbaden istället då jag inte hittade nån bikini lämplig för min ålder. Mitt sista hopp stod till Ica Maxi till slut men då lyckades min hjärna få ihop nån färgkombination med delar från olika affärer. I detta skede kunde jag dock inte vara så kräsen utan fick ta av de storlekar som fanns - tyvärr. Det blev S i nederdelen. Och Denise är definitivt ingen S på de där delarna inte.. Vilket betyder lite för små bikinitrosor, som i sin tur resulterar i michelingubbeéffekten.. Dvs otroligt snygga och charmiga valkar :S

MEN.. jag kan åtminstone bada nu utan att bli arresterad för förargelseväckande betéende! 



 


Kommentarer
Postat av: Annika

Har du varit på Price Off i beddinge?? De hade snygga bikini i Helgen när jag var där.. 100:- delen

2010-07-15 @ 23:29:27
Postat av: Denise Zahn

Tack för tipset men nu har jag min trånga bikini..får använda den som motivation till att inte äta fler glassar i sommar!!

2010-07-16 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0