Mördarlöpning

Som jag tjatat om innan så är löpning inte min grej.. Prova då i medelhavsklimatet som befann sig i Trelleborg i början på semesterperioden med luft tjock nog att kvävas utan att man sprang och flåsade och kippade efter syre.. Fick planera om och ändra till sen kvälls/nattlöpning istället. Det var lite bättre åtminstone. Ska ju villigt erkänna att jag inte hade gjort det här frivilligt men kände att det fanns ett visst behov.. som sedan stagnerat lite.. till typ helledigt de sista 3veckorna.

Efter de mardrömslika löpturerna hamnade jag svimfärdig i barnbassängen i Östervångsparken med fötterna och händerna i vattnet och det var såå skönt och svalkande. Så skönt att jag inte orkat bry mig om hur många som har kissat i vattnet.. Men nu har jag inte vädret att skylla min träningstorka på så jag tänkte göra ett nytt ryck i parken och på gymmet nu innan inryck på livgardet om 3 veckor. 


Bild från www.trelleborg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0