Tråååååååkigt..

Jag har tråkigt. Varav så många blogginlägg. Brukar normalt inte vara så här flitig. Men som sagt. Jag har tråkigt. Dötråkigt.. Jag har två handleder som är helt fucked up så jag kan inte göra någonting. Dock kan jag skriva på datorn utan att det gör ont om jag håller handleder stilla. Vilket är tur, annars hade jag fått krupp. Men jag kan inte jobba i grönsakslandet.. snyft, och jag kan inte handla, eller tvätta, eller diska, och jag kan inte lyfta nåt. Har nu märkt att man faktiskt använder händerna till ALLT. Vilket betyder att jag inte kan göra någonting alls.. Funderar på att gå till läkaren och få ut några dunderpiller med tanke på att jag ska börja jobba på fredag igen. Jag som är en sådan pillermotståndare.. men vad gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0