Snowboarddebut!

Varför skåningar ska hålla sig borta från snösporter.. Hittade detta  på youtube från förra vintern igen när vi syskon tog en tur till Vallåsen och Denise gjorde en mindre lyckad snowboarddebut.. Syrran filmade tydligen gärna.

Första killen klarar sig preciiiis! Jag kör dock över hans skidor. Nästa hinder i backen klarade sig med ett blåmärke eller så, och tredje fallet är det bara jag som ökar ömheten i rumpan.. Annars ser det väl hyffsat ut tycker jag. Men jag hävdar ff att skåningar ska hålla sig undan snösport.

Hade faktiskt tänkt fortsätta min snowboardkarriär denna vinter men Kvarn kom emellan. Vågade inte ge mig upp i backen för jag hade säkert brutit nåt och inte kunnat fullfölja GSU´n. Och nästa vinter är jag långt härifrån så det blir nog inget proffs av mig som det ser ut.. Men kul var det!!


Kolla in snömassan jag har i häcken.. så såg jag ut hela dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0