Sista rycket

Är hemma på efterlängtat påsklov! Nu är det inte många veckor kvar i kvarn. Närmare bestämt endast två. Vi startar med avslutande fältvecka efter påskledighet sedan är det muckarvecka! Sanslöst vad tiden gått fort! Känns helt overkligt att man ska tillbaka till sitt gamla liv och gamla jobb. Jag kommer att sakna Kvarn och allt med det.

Under de sista veckorna har vi övat mycket grupps strid och även provat ta terräng i grupps ram för att sedan gå ut i eldställningar och försvara mot mål i terrängen under olika scenario med p-skott och hela baletten. Jag som är gruppchef har med andra ord fått jobba arslet av mig. Det är mina kommando och mina beslut som gruppen följer och gör jag fel skiter sig hela momentet. Feel no pressure!! Men det är kul och utmanande även om man blir helt slut i huvudet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0