Ser ni den? Nä precis!!

Vi hade några fältdygn med förläggning och opostering. Jag var ansvarig för o-platsen och byggde världens snyggaste o-post. Så jäkla grym! Dock fick vi fälla en stor björk som stod lite ivägen. Vår Löjtnant ville inte veta hur stor den var när jag skulle berätta om vårt bygge, pga försäkringsskäl haha! Tydligen skulle man ha utbildning i trädfällning när kalibern blev lite tyngre..jaha.. Men ner gick den iaf!

Och så stolt jag var över o-posten! Helt dold från alla sidor och håll, inget synligt i värmekamera framifrån. Den var varm, torr och tät och jag som är så frusen av mig var varm och go varenda minut där jag låg och spanande!
Kolla sista bilden.


Förarbete



Maskering med granar



Färdig o-post!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0