Lite småkul för oss som var där

Hittade ett anteckningspapper med lite småkuliga kommentarer som vi sparat sedan de första veckorna i Kvarn. Hade helt glömt bort att vi började nedteckna de saker som orsakat högst garv under dagen.. synd att vi inte fortsatte samla. Det hade blivit rolig läsning. Åtminstone för oss som var där! Här är några av dem;

*Dildar på logementet (som vanligt..): Fy faaan alltså.. jag e shiitvarm. Jag måste öppna vädret!
Han menade givetvis fönstret..

*Björks rektion i trappen upp till logementet när han recis fått reda på att det blev vapenvård på vår lediga kväll: Fan! Jag vill döda fänriken just nu!!
Någon frågar va?! Björk: ja, e det bara jag som vill göra nåt just nu??
Sedan känner han en hand på axeln och en lång fänrik bakom honom säger: Du behöver inte oroa dig Björk, du ska nog få ut ditt vapen från vapenteknikerna imorn. Björk var så skärrad att det tog oss två dagar att få ur honom vad han sagt om fänriken.

*Jag, när jag försöker förklara för befälet varför mitt multitool till Ak4:an var knäckt på mitten: "Jooo, så här var det: In! Litet hål! Tryck, tryck och tjoff, tjoff! Av!
Ja, vad ska man säga? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0