Filmkväll...? Nja..kanske..

Ser inte film jätteofta då jag ofta saknar ro att sitta stilla och se en hel film på tvären. Dock funkar det utmärkt emellanåt när det är något som faller mig i smaken! (Konstigt egentligen, för att sitta ute på balkongen eller i kolonin och göra absolut ingenting/läsa i timtal/lyssna på P3 dokumnetärer, har jag aldrig problem med.. bara för att det är utomhus då eller??)

Men tips på en mycket bra film som jag såg för några veckor sedan är The law abiding citizen. En annan bra film jag såg innan dess var The hurt locker. Däremellan såg jag faktiskt en skräckis: Pranormal activity, den var simpelt gjord men gav gåshud utan dess like.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0