Stay away pig!

Har haft tuffa veckor på jobb och är dödstrött om dagarna. Har inte orkat eller haft lust att göra så mkt, men på söndag åker jag till mallorca och när jag kommer tillbaka så får jag ett lättare schema på jobb. Hoppas komma igång då igen. Med allt. 

Har varit livrädd för att få svininfluensan nu när vi ska iväg men än så länge verkar jag ha klarat mig. Knack knack. Dock har jag blivit lite småförkyld och nyser lite, men det kan jag leva med.. Särskilt eftersom jag ska till Mallorca! Det nyaste angående svininfluensan på jobb är att om vi så mkt som är lite förkylda så ska vi ha munnskydd och gummihandskar på oss på jobb.... I SKOLAN!!! Jag säger bara en sak: MAKE ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0