Så var det det här med löpning..

Jag börjat jobba på löpningen igen sedan två veckor och det är knappast kul och himla mördande. Men det är bara att bita i det sura och fortsätta.. Får väl inse att jag aldrig kommer att bli nån stjärna inom löpning men jag får göra så gott jag kan.

Har minskat min 3 kilometersrunda med ca 1 minut. Tror det är en ganska hyffsad förbättring. Dock är jag lååååångt ifrån där jag skulle vilja vara. Min yttersta, yttersta önskning skulle vara 3 km på 12 min och 15 sek. DÅ hade man kunnat säga att man har bra kondis!! Inte för att jag tror att jag någonsin kommer att komma dit, men sätter man ett grymt mål så kommer jag väl lite längre på vägen än utan det. Och önska får man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0