Chupa Lupa!

Hmmm...Mallorcabilderna dröjer lite! Farsan sitter på alla korten - han skulle bränna dem på CD men det var en vecka sedan... har några stycken men väntar på alla så jag kan ta ut några riktigt bra mallorcarepresenterande kort!!

Efter att tillbringat en hel vecka med lilla älsklingen så får jag säga att jag har riktig Chupa Lupa abstinenes nu! Min lille tös har dessutom börjat på dagis denna vecka och alltså haft en tuff vecka med inskolning och ledsna ögon då det är svårt att förstå varför man ska bli bortlämnad till främlingar hela dagen när man är så liten! Hade jag fått bestämma så hade jag röstat på hemmafruvarianten.

Byter åtminstone schema nu och får en del tidiga eftermiddagar så jag ska hämta hem henne så fort jag kan från det elaka dagiset..



Min lilla Chupa Lupa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0