Golvad :)

Idag har jag blivit överfallen. Av en hund hihi! Som vanligt var jag klumpeduns och ställde till det för mig. Åkte hem till mamma och deras hund blev superglad att se mig och skulle såklart hälsa på mig med besked. Jag satte mig på huk innanför dörren för att han skulle kunna hälsa ordentligt och inte jhoppa upp. Men han blev lite ivrig och min balans som inte är den bästa sattes ur rpel. Så jag föll sittandes bak mot dörren som jag tydligen inte hade stängt ordentligt bakom mig vilket resulterade i att dörren flög upp och ut flög denise och landade på rygg utanför.

Tage tog givetvis det som en invit för lek och tykte det var jättekul att kunna hälsa på mig uppifrån. Han pussades och slabbade och stod mer eller mindre ovanpå mig och hoppade medans jag fäktades för liver för att undvika hunddreggel och för att ta mig upp. Men det gick inte med en tung och vild jycke ovanpå! Jag både skrek och skrattade så tårarna sprutade och Hans kom springandes och undrade vad fan vi höll på med! Hahaha! Till sist fick morsan dra bort Tage och jag kunde smutsig och slabbig ställa mig upp. Tur jag har tvättid på onsdag!


Tage som liten valp - och då endast två skitar hög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0