Idag är det min födelsedag! Hurra, hurra, hurra!

Japp då har man blivit 27 år idag! Precis vad jag har längtat efter. På jobb hurrade de 27 gånger för mig och jag lovar att det tog tid. Kände mig lite "gammal" i det ögonblicket och undrade vad jag gjort av alla år... Och nu är det alltså ett helt år närmre 30. Jippi...

Men man kan passa på att önska sig saker vilket inte är helt fel! Mest av allt i hela världen önskar jag mig en katt till. En lite kattunge. Jag älskar min katter och de ger mig så mycket glädje så en till måste väl bara bli ännu mer underbart! Hade velat ha en riktigt riktigt kelen en!

Men det kan jag nog bara drömma om. Men drömma får man! Men igår tittade jag på blocket på kattungar och visade en suckandes Björn hela tiden och när vi gick och la oss till sängs så sa Björn att han behövde bilen idag för att de skulle plugga hos en skolkamrat...hmmm. Ska han kanske åka och köpa en kattunge  till mig??? Det sägs ju att hoppet är det sista som överger en...



Den här kattungen vill jag ha!! Lilla Madicken!

Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Grattis på födelsedagen!

2009-01-27 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0