Flickan utan koordination

Ja sorgligt nog är det jag.. Därför går jag inte på några pass på oasen. Folk tror att jag överdriver när jag säger att jag är sämst. Men jag ÄR faktiskt det. Till och med Björn håller med om det nu, "utan tvekan sämst!" sa han. Björn försökte få mig att boxas/blocka och samtidigt huka mig upp och under ett gummiband. Och det funkade helt enkelt inte. Han asgarvade och jag förklarade igen att jag inte kan sånt. Envis som han är så tyckte han att vi skulle testa en ny grej de gör på polisen. "Det är jättelätt!"

Visst... Björn skulle ligga på golvet med benen i sär och jag stå jämfota emellan. På 3 skulle han föra ihop benen och jag hoppa isär med mina. Och det gick helt enkelt inte..och jag höll på att skada både honom och mig själv. Jag blir helt förvirrad av alla rörelser av andra och min hjärna får inte ihop rörelserna. Det låser sig helt.

På bollpasset på oasen sist (inga kordinationsövningar vad jag trodde..) så skulle vi göra några rörelser i rad med en viktstång. Jag fixade inte det såklart..och tydligen syntes det bra för hon som höll passet ställde sig rakt framför mig och försökte visa mig. Men ack nej - bara mer förvirring. Till sist rynkade hon pannan och sa "ja det är koordinationen" och så gick hon.. Och efter dagens hemmaträning med Björn så har jag fått lova honom att aldrig gå på nåt pass för min egen säkerhets skull och för att inte göra bort mig. Balans - inga problem! Isolerade rörelser - inga problem. Men flera olika rörelser och moment i rad = KORTSLUTNING! 


                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lång tid du tog på dig i Entré kön idag hahaha :P Blev skitlång kö :P

2009-01-30 @ 15:53:49
Postat av: Denise

What!!?

Märkte inget..såg inget!! Alltså har det inte hänt :)

2009-01-30 @ 18:26:50
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag såg :) Jag e vittne.

Du e snygg ;)

2009-01-30 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0