Finally!

Nu är jag äntligen frisk! Något så när i alla fall! Har inte haft feber sen i går eftermiddag och jag mår allmänt mycket bättre! Lite snörvlig och så men annars utvilad och på G. Hade kunnat gå till gymmet idag men det får jag inte. Det får jag inte imorn heller men om jag lovar att bara gå en stund på bandet så blir jag kanske iväg släppt. Nu är jag rastlös och det kliar i kroppen att få komma iväg och röra på sig och trycka musten ur en. Saknar den känslan nu efter 3 dagars sängliggande. Jag hade nog fått liggsår om jag hade legat sjuk längre! Har inte tränat sedan i torsdags... Huh...det blir en hel vecka ju....USCH! Och någon ordning och reda med maten har det inte varit.. Även om jag varit duktig och sett till att äta med jämna mellanrum hela tiden och dricka vatten så har det blivit både det ena och de andra..knappast fullkorn om jag säger så.

Jag är i varjefall glad att värken i mina ögon äntligen släppt.  Det gjorde fruktansvärt ont vid alla ögonrörelser, upp, ner och sidled. Nu känner jag bara av det lite grann. Googlade det igår men fick bara upp en massa resultat om MS och det får jag hoppas att jag inte har!! Frågade tantan på Previa och hon sa att vid feber var det vanligt med muskelvärk men även småmuskelvärk och ögat består av en massa små fina muskler så det var nog inget konstigt. Och nu känns det ju bättre! Har min feberfria hemmadag idag så imorgon ska jag till jobbet igen. Vet inte  riktigt vad jag ska göra bara... Kanske kan jag börja skriva packlista till Egypten, men det är 5 veckor dit så det är kanske lite overkill.



Hihihi...kolla inte rynkorna bara!! (Makron tar ALLA detaljer!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0