Storsjöyran

Första kvällen på storsjöyran inleddes med kinabuffé - mums!! Därefter tittade vi på Sahara hotnights och Takida och däremellan en massa dans och flams i öltälten!! Vi avslutade med väldigt tung hårdroch - Opeth som mest brölade. Klockan fyra kom vi i säng efter att en snäll Sune (Johannas farsa)körde och hämtade oss mitt i natten och körde oss ut på Frösön. Vi bor på F4 Hundcenter som ägs av Johanna och Trulsson. Några av oss var inte människor dagen efter men jag har mått prima för jag nöjde mig med en halv cider som Ina smugglade ut ur öltältet mellan tuttarna när vi gick mot nästa koncert . Hade ju precis beställt en ny och 60:- häller man inte ut eller hur?

Idag sov vi läääänge såklart och har mest slappat. Det blev en promenad längs storsjön härifrån hundcentrat. I bakgrunden på ena bilden kan ni se Drommen som vi besteg. Sedan var vi inne och käkade i Östersund och tittade en stund på Bob Hund. Några stannade kvar och några (däribland jag) åkte tillbaka till Frösön för lite återhämtning inför morgondagen. Så ikväll blev det photoshop med Alex för hela slanten och sent i säng ändå!



Del av Storsjön



Här har jag varit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0