Klumpig som bara få..

Och när allt verkar gå bra så går det givetvis åt helvetet igen. Var så nöjd och lättad igårkväll över att vara färdigbokförd och färdigdeklarerad och tänkte sätta mig framför TV´n en liten stund och koppla av. Trots att klockan var över tolv. Höll min lilla mobil i ena handen med några av fingrarna och greppade samtidigt ett glas med vatten ovanifrån (jättekorkat, jag vet..) med samma hand - övriga fingrar. Vad jag hade i den andra kommer jag inte ihåg.. men det var säkert inget viktigt. Allt gick bra tills jag skulle ställa ner glaset, då den lilla stöten gjorde så att min  söta lilla röda mobil gled rakt ner i glaset. Jaha.. Så var det med den..

Det var en skitkass telefon och en av Sony Ericssons sämre och billigare modeller och jag har tappat den i marken hur många gånger som helst. Men den var så liten och så fin och tydligen riktigt tålig.. Så vad gjorde det att den hängde sig ibland och visade helt fel klocktid, och att den la om alla nummerna i telefonboken och att den plötsligt ringde upp sig själv och satte igång vibratorn på non stop. Jag gillade den ändå och funderar skarpt på att köpa en likadan. För tydligen bör jag inte ha några dyra telefoner.. Och om jag hinner ersätta den innan Björn kommer hem från Stockholm ikväll så behöver han inget veta!!  :)





Kommentarer
Postat av: Helene

Du tror inte Björn läser din blogg i stockholm då?:)

2009-04-17 @ 19:31:18
Postat av: Denise Zahn

Det är väldigt sällan han är här inne faktiskt. När han är hemma är han aldrig inne och läser iaf!

2009-04-17 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0