Följetång av farsans IKEA-säng

Ojdå... där kom den. Jag visste att det skulle komma nåt i bakhuvudet om farsans säng som syrran och jag hade ett sådant helvete att få ihopa förra månaden. Ni kan läsa hela den hemska historien om den stackars sängen här!

Så i söndags var vi uppe hos farsan och fikade. Han visade farmor runt då hon inte varit där innan, och jag följer med runt och tittar. Men när vi kommer till sängkammaren så säger farsan till mig att han undrat över en sak. Han öppnar garderoben och plockar fram en ikeapåse full med skruvar och frågar hur det kunde bli så många skruvar över från sängen??  SATAN!!! Vi glömde undanröja ett av bevisen!!  Farsan fortsatte och undrade om det verkligen blivit rätt? Och vad svarar man på det? Till sist sa ja bryskt att "det var minsann inget som var rätt med den där sängen över huvudtaget!"  Punkt slut. Han såg lite frågande ut men nöjde sig med det. Puh! Han skulle bara veta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0