Lördagsmys

Grillkväll med goaste vännerna stod på schemat igår! Fast det var kallt och rått ute så jag stod bara och värmde mig vid glöden en stund och lät sen karlarna ta över det "manliga" arbetet med att vända köttet på grillen. Måste slå ett slag för sådana där thailändska färdigmarinerade (Terakymarinerade) kycklingspett man bara kastar på grillen i tre minuter, vänder på två gånger och sedan är det klart och smakar mums!  Eftersom jag är kung på efterrätt och Magnus tjatat om min mintcheesecake ett flertal gånger så hade jag givetvis tagit med mig en sådan. Vi var 6 pers och lyckades klämma ner HELA!! :)



Kolchef




En del roade sig med babygymmet.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0