Skitvapen

Jaha.. och där infann sig problembarnet. Ännu en motgång. Ny dag på skjutbanan. Stående angörning på kort sikt utan rödpunktssikte. Träffade jag tavlan? Nope.. Fel fysik och ett jävla framtungt vapen. Satans dvärgarmar.. varför kan jag inte vara lång?? 

Anser att AK5C är mer min melodi och blir det krig vet jag vad jag ska ha för vapen om jag ska överleva. På utlandstjänstgöring är det ändå det vapnet (AK5) som används så jag får trösta mig med att det bara kan bli bättre. När vi väl fick använda rödpunktssiktena så gick det bättre. 5 av 5 träffar i mitteln. Men utan siktet blev det inget alls och det retar mig förbannat.. Som sagt - vill klara av ALLT jag tar mig för och blir en aningens aning frsutrerad när jag inte fixar allt galant. Men det är väl bara att vänja sig. Kan bli bra personlig utveckling detta - att få misslyckas och misslyckas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0