Raped ;)

Idag har vi haft sjukvård hela dagen - kallt väder blocket om köldskador mm. Har haft en killes äckliga fötter i armhålan. Känner mig nästan våldtagen i armhålan, haha ;) Vi avslutade med två timmars prov och omprov - vi skulle göra provet tills vi blev godkända om så det skulle ta hela natten. Som tur var så räckte det med två gånger för min del. Sedan var det uppställning och logementsvisitation kl 23.00 med lite uppläxning och order att gå upp 30 min tidigare imorgon. Dvs 05.30. Kul. Riktigt kul. Får väl gå och knyta mig nu då efter en välförtjänt dusch med särskilt noga rengöring i armhålorna!

Dagens konstaterande:

* Dildar är världens coolaste namn på världens häftigaste arab, haha!!! 
   (och JA, killen heter faktiskt så!)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att du ksriver här!!



Hur många tjejer är ni?? några snygga singelkillar ?? Tänkte om dte var värt att komma o hälsa på.... ;)

2010-01-22 @ 10:09:22
URL: http://hundarochhundhar.blogspot.com/
Postat av: Magnus

Skyttesoldat Zahn av guds nåde ;) Då kommer du väl tillbaka med käften full av snus och ett lexikon med svordomar... Ser fram emot att höra mer när vi träffas nästa gång.



Lycka till och hälsa Karlsson!

2010-01-22 @ 11:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0