Happy New Year!

Så blev det 2010. Nya året firades in med goa vänners sällskap och en massa go mat och dricka. På menyn stod Myrstack med salta kex och svart rom, Medelhavsbuffé från Systrar och bönor innehållandes parmarullar fyllda men en smaskig oströra, minipajer, melon med passionsfrukt, gravad lax med lime och parmesan, kycklingfilé med salami och en god pastasallad med oliver feta, pesto och annat gott. Till detta severades sås och hemmabakat grekiskt lantbröd. Efterrätten bestod av en mintig frusen cheesecake gjord på After eight. Mycket god om jag själv får säga det ;) 

Som vanligt blev det en supertrevlig kväll när vi alla samlas. Ett kompisgäng som vårt får man leta efter och jag är så innerligt tacksam över att jag har er alla ihopa. Ni är så underbara och berikar mitt liv!! Kramar på er alla.

Tyvärr blev jag dålig igår kväll pga nån tråkig halsinfektion och fick  feberfrossa mitt i maten. Jag fick ta ett beslut: surrender or drink. Eftersom det var nyår och alla mina goa vänner var här så fanns det egentligen bara ett val! Och nu kan förresten denna damen blanda caipirihñas utan dess like hädanefter! Några fler bilder finns på Lindas sida - däribland 2009 års snyggaste bild på mig!!



Lugnet före stormen och ommöblering på hög nivå







Champagnedags 00.00 (en enda klunk till mig för sakens skull..)



Magnus & Theres från Malmö (snart Trelleborgsbor dock)



Ina & Joakim från Staffanstorp (snart Trelleborgsbor de med)



Herr och fru Griffin från Malmö



Trullson från underbara Östersund och den febersjuka.



Magnus från hålan och Annika från Åhus (snart Trelleborgare hon med gissar vi på..)



Björn och den febersjuka som tydligen lider av nåt mer än bara feber..



Frusna skånejäntor  - nr 1, 2 & 4 (den krassliga hade vett nog att ta på thermobyxor)



Magnus, Theres, Ina, Jocke, Denise & Linda



Kramkalas



Sängfösaren som värmde gott!



Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0