Fler brev till samhället

Två favoriter till:

Jag har ett djur jag vill tatuera. Jag vill tatuera  en ros på ryggen. Jag kommer till er 10 januari med djuret. Jag lämnar djuret till er klockan 10.00 på morgonen och hämtar det igen vid 17. Eventuellt så måste ni söva ner djuret, men det får ni avgöra själva. Om ni har några frågor kan ni höra av er.

Svar: Vi tatuerar inte djur i vår studio. Du får höra efter ngn annanstans, kanske finns det nån i Stockholm? Mvh American art tatoo studio, Göteborg


Jag har många djur som jag inte längre vill ha. Vissa är arga och dem kan man inte klappa. Ni kan ha djuren att titta på. Jag kommer över och lämnar över djuren 17 december klockan 10.00 för då är jag i Järfälla av andra anledningar. Jag kan inte lämna burarna, så det är bra om ni har egna burar, iaf till de arga djuren.

Svar: Eric, vi måste tacka nej till ditt erbjudande om djur, med eller utan bur, eftersom vi inte driver nån zoologisk park utan är en UFO-förening. Dessutom har vi inga burar. Mvh XXX


HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAAHA!

Kommentarer
Postat av: Jimmy Nilsson

Det låter som en i bok helt i min smak, hahaha!

2010-01-06 @ 16:56:08
Postat av: Anonym

Det låter som en i bok helt i min smak, hahaha!

2010-01-06 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0