Där rök första lönen...

Ja resan till Kvarn började ju jättebra! Ett stort stenskott mitt på rutan - SMACK! 1700:- i självrisk, tji tjing! Och vi hade inte ens passerat Malmö. Så kul… Särkilt när man har en lön på 2000:- de här 3 månaderna.  Får ju ett muckarbidrag på 6000:- när vi slutar dock men jag hade tänkt köpa en tjusig ny klocka då ju. Det kan jag iofs fortfarande men med stenskottet också så blir det inte så jäkla mycket kvar och det känns lite fel att bränna alla 6000:- på en gång. Eller..? NÄÄÄÄÄ! Men jag hade hellre gjort lite roligare saker än byta en vindruta på en bil som inte är min för de pengarna. Surt sa räven.





This..




or this??


Kommentarer
Postat av: Ina

Hej min vän!



Tråkigt med stenskott! Jag tycker du ska välja den svarta klockan den är finast enl min mening! =)

2010-01-21 @ 08:13:02
Postat av: Linda/Gulligullan

Aj vad tråkigt!



Jag tycker du skall den översta :)

2010-01-23 @ 13:14:01
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0