AK4:a

Ta ihop, ta isär, ta ihop, ta isär, ta ihop, ta isär och SÄKI prov på det. En mysig dag med AK4.an. Och vilken dag sedan! Superkallt härligt friskt och torrt väder med solglimtar! Helt underbart!! Tog med kameran ut för att fota men den frös ihjäl och har inte återhämtat sig än. Det är objektivet som inte fungerar längre tyvärr. Så nu är mina 6000 i muckarbidrag nere på minus 4000:- om jag ska ha en ny kamera med. Och kamera MÅSTE jag ju ha!
Nu somnar jag snart sittandes men måste börja plugga vapendelar tills imorn.. ÄR SÅ TRÖÖÖÖÖTT!  

Dagens konstaterande: Tydligen har jag inte varit snäll, för min karma verkar helt fucked up på det ekonomiska planet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0