Vad hände med all tid?

Har aldrig varit så mycket och så länge ledig ändå har jag haft att göra HELA tiden känns det som. Hur är det möjligt?? Alltid nåt på programmet vilket är ganska sanslöst egentligen. Skulle ha hunnit med så mycket och inte ens det som var planerat har hunnits med. Inte ens bloggandet har jag hunnit med i sommar vilket inte säger lite..

Dock har jag njutit av ledigheten ändå.. trots att den bara försvunnit i det blå! Lite obligatoriskt strandbesök har jag hunnit med i sommarhettan - det är ingen sommar utan strandbesök! Nu går min sista lediga vecka mot sitt slut och nästa vecka väntar en veckas jobb i skegrie innan en danmarkshelg före inryck på Livgardet i Stockholm. Ska försöka hinna med allt viktigt jag borde gjort i somras innan inrycket så det lär blir en hektisk vecka :)

Har som sagt en egen ledighetsdygnsrytm som inte stämmer överrens med normalbilden men jag har släppt på det och låtit naturen ha sin gång utan att skämmas :) Vilket betyder nattdags mellan 02 och 9-10.00. Hehe.. Men nu är det dags att vända tillbaka dygnet om jag inte vill dö på livgardet där jag antar att klockan ringer 05.45!!



Hahaha! En Denise!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0