AK5C

Har en del bilder från våra två sista utbildningdagar med AK5C. Det var superkul att äntligen få lära sig AK5:an och att få bruka och handha det i terrängen med skarp ammunition mot tavelfigurer. Det sköts en hel del och inte ens gräset bakom figurerna gick säkert som ni ser :)

Tyvärr  hade jag så sjukt ont i handlederna där de sista dagarna att det överskuggade gädjen en smula. Men är glad att det funkade "ända fram"! Dock får jag sota för det nu. Sköterskan i Kvarn sa att det skulle ta 3-5 veckor att bli bra igen. Hoppades på snabbläkning då jag börjar jobba igen om två dagar nu.. Men tyvärr har det snarare blivit sämre än bättre sedan jag kom hem. Der knakar och knäcker bara jag vrider en aning på händerna och ont gör det. Så nu börjar jag oroa mig lite.. Kan ju inte vara helt handikappad på jobb ju. Undrar vad chefen ska säga :/ 




Fi klockan 12



Vila i vårsolen mellan varven
 


Brand i fältet bakom Fi



Aktivt släckningsarbete pågår



Misslyckat släckningsarbete pågår...



Arbetet slutfört, åter till AK5:an!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0