Photoshopnight!

Igårkväll åkte Björn på polispass 17-04 så jag hade hemmakväll helt för mig själv! Iofs var det A9 Fridays men det kom jag på när jag gick och lade mig kl 03.30 lör morgon (!) Såg då ett sms från Nicklas som tipsade om god stämning i baren, Typiskt.

Men jag hade en trevlig kväll ändå! Jag satte på Twilightfilmen och njöt av den barnsliga tonårsfilmen med mycket kärlek och romantik! Antar att jag i det avseendet nog är som en helt vanlig typisk tjej :)

Men istället för att lägga mig när filmen var slut kl 24.00 som alla andra vettiga människor hade gjort så gjorde jag misstaget med att sätta mig framför datorn och öppna photoshop! Jag lärde mig en massa tips och trix genom internetguider så timmarna bara flöt iväg och när jag tittade nästa gång så var den över tre.. Oooops!

Men det blev en hel del kuliga bilder. Tog ett foto på Björn i somras som jag gjorde lite olika effekter på:


Det helt vanlig orginalet, en aning tradigt!


Samma bild med svart-vit kontrast.
Mycket fräckare och effektfullare, eller hur?


Svart-Vit


Svart-Vit med färgdetalj


Svart-Vit med färgdetalj 


Coolt va?

PHOTOSHOP RULES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0