Longwalk

Jaha.. då har man testat gå hem ifrån Skegrie också. Skulle ta bussen men det gick ingen på ett bra tag. Nähä..då vart det bara till att börja gå, för vem vill slösa tiden med att vänta? Och när jag ändå var i farten så stannade jag till på oasen och körde ett ordentligt ryggpass med innan jag gick vidare hem.

Hittade också en frisör på vägen hem efter gympasset  som hade Drop-In och kände att håret var risigt och räligt och frågade om de hade tid att klippa mig. javisst! Bort med 1 dm sletet och räligt hår!! Så där satt jag svettig och blev fin i håret.. Skumt. Men vilken effektiv eftermiddag - jag sov gott på natten vill jag lova!



Riktigt sommarsletet hår..


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0