En vanlig natt med kisarna i sängen...

Mina kisar har tagit väl hand om mig nu när jag har legat sjuk. Lite väl FÖR  bra hand om mig och lite för mycket "på". De brukar iofs vara så annars med men nu har det varit extremt! Vet inte om det är för att de typ känner av att jag har varit sjuk eller för att Björn har varit borta...

Men det är klart - det är inte alla som får lov att ha 9 kg kärlek på kroppen varje natt, så jag ska väl vara glad. Och visst.. mysigt är det! Fram tills jag inte får luft längre...



Här är jag när jag ligger i sängen




Här är kisarna som diskret lägger sig tätt intill på vars en sida av mig  så att jag inte kan röra mig medans jag slumrar lite..




Här är kisarna som passar på att byta ställning när de tror att jag är sover gott - bara LITE tungt än så länge..




Här är kisarna som testar gränsen i tron om att jag inte ska vakna - skönt med variation och åter lite blodflöde genom  armen..




Här är kisarna när de tror de kan göra som de vill - fortfarande lite mysigt fastän jag vaknat 8 gånger redan, och fram tills jag kvävs av 9 kilos tryck över bröst och mage





Här är jag när jag fått nog.. Detta funkar när Björn inte är hemma. Nä han ockuperar den "lediga" sidan av sängen, TJA.. då är det trångt!


Kommentarer
Postat av: Helena P

Hihi vad fint du har ritat! Ser mysigt ut.

2009-10-03 @ 08:31:12
Postat av: Jimmy Nilsson

9kg... ring mig så får du 60kg istället :)



Krya på dig Denise!

2009-10-08 @ 14:26:18
Postat av: Anonym

haha, jag känner igen det där..men utav tre hundar..

9kg+32kg+45kg=86kg...

framförallt ska hundarna som väger 9kg & 32 kg sova på en!

blir värre när 9kg väger ca 35 kg som hon ska göra...

2009-10-14 @ 10:26:13
URL: http://barajessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0