Spinningpass 3 av ??

Så där ja! Tror att jag börjar komma in i spinningen nu! Det gick riktigt bra idag och jag kunde lägga på mer tyngd. Kan i och för sig bero på att jag ätit hyffsat bra idag och på rätt tid innan träningen. Det gör stor skillnad för mig. Sen så var det 6 (!) dagar sen jag tränade sist så kroppen var nog rätt laddad och utvilad särkilt med helgens intag.. har som sagt slarvat lite med kosten torsdag, fredag, lördag OCH söndag... FFYYY på mig! :)

Idag blev det rätt så kolhydratkontrollerat intag, kanske lite för lite egentligen men det kändes bra under träningen iaf. Korven var ett stort No No men äter man med barnen på jobb så måste man äta det som serveras men jag kan ju själv reglera mängden som tur är!

FRUKOST: Naturell Yoghurt 0.5 % + Frukt + Vatten
MELLANMÅL: Frukt
LUNCH: Wokade grönsaker + Tomat, lök, och fetaoströra med vinäger + "inlagda" bönor och purjolök i balsamvinäger (tror jag..) + 1/3 del frukostkorv + Vatten
MELLANMÅL:  Den missade jag.. 
MIDDAG: 1.5 dl Fullkornspasta + Köttfärsbiff + Morötter + Vatten
* Spinning 60 min
KVÄLLSMÅL: Proteindrink på mellanmjölk :S + 1/2 Banan.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0