Sångfågel på cykel

När jag cyklar till och från Skegrie så pluggar jag i min MP3 sedan sjuger jag högt hela vägen till och från Trelleborg. Det är så skönt!! Ingen hör ju! Fast man får kolla bak då och då så ingen annan galen cyklist har kommit ikapp en. Men det har aldrig hänt. Bara bilar och de varken ser eller hör en så det är bara att sjunga på.

Det låter nog för jävligt.. lite sång och allra mest stånk, stön och flås. Men det är ju skönt att man kan få utlopp för sina föga imponerande sångkunskaper någonstans. Det är kanske inte så lämligt på gymmet direkt bland en massa folk. Man vill ju inte bli tvångsomhändertagen, så det är bara att lägga band på sig och vänta tills man sitter på cykeln. När jag kommer vid Entré och folk börjar titta sig om så vet man att det är dags att börja sluta sjunga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0