Robinson 2009

I förrgår kväll låg vi utslagna i soffan och tittade på Robinson och käkade popcorn. Hääärligt! Jag brukar sällan se sådana dokussåpor och jag är aldrig med från början, men si sådär halvvägs in i programmet när media gjort sitt och alla reklamsnuttar väckt ens nyfikenhet så brukar jag se en repris eller så, och sedan är det kört. Då måste jag naturligtvis se alla restrerande avsnitt! Nu är det bara 4 deltagare kvar och riktigt spännande. Ser fram emot nästa lördag. Brukar inte heller ha nån favorit som jag vill ska vinna men detta året gillar jag nog Jarmo bäst av de som är kvar. Men jag är inte säker, har ju bara sett de sista avsnitten :) Vad som verkar säkert är att de har de skittufft i år! Men så ska det vara!



Allt om Robinson HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0