Ny träning, nya mål!

Är så trött o i kroppen så det ska bli riktigt skönt med en vilodag imorn. Har haft två tunga träningspass på raken. Igår körde jag en massa helt nya ryggövningar som idag ordentligt talar om att de tog! På dagens program var ben och rumpa och jag brukar inte träna direkta benövningar så ofta för jag tycker att jag får det i all cardioträning. Så imorgon tror jag att jag behöver massor med VILA. Ska dock cykla till och från jobb men jag ska göra mitt bästa för att inte cykla så fort utan ta det lungt. Det lär bli segt oavsett tror jag.

Har fått en massa nya tips på träning och jag som var lite trött på det och tänkte tagga ner lite har nu fått nytändning. Men jag ska inte köra slut på mig utan träna med måtta och se till att få min vila utan att ha dåligt samveteså jag inte sliter på kroppen. Vill inte träna för att få motsatt effekt direkt. Ska fortsätta dela träningen och ha enbart styrketräning (+ promenad dit, löpning hem) ena veckan och sedan cardioträning den andra veckan. Så får kroppen återhämta sig lite mer tror jag. Måste dock ha upp konditionen känner jag så när jag har cardiovecka ska jag nog lägga in lite intervallträning/löpträning i parken. Löpning är INTE min straka sida. Det är så fruktansvärt TUUUUUNGT... och hur roligt är det då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0