"Madatävling"

Hade tänkt ge mig på att laga lasagne för första gången i min världshistoria. Säkert inte så svårt alls men jag har laddat hela veckan. Björn fullkomligt avgudar sin mors lasagne så ribban ligger jäkligt högt om man säger så. Och vem vill bli slagen av sin svärmor? Så idag tänkte jag ta tjuren vid hornen men så upptäckte vi att Björn skulle iväg och se match hos en kompis ikväll.. typiskt.. Nu ligger den här lasagnen kvar på min prestationslista och retas med mig. Vill bara ha det överstöat ju! Undrar samtidigt hur frisk man är när man låter lasagne spela så stor roll... :)

Själv får jag väl äta en portion currygratäng som jag tog med hem från jobb. Resterna alltså.. tycker det är så synd att kasta mat om där blir nåt över, så även om jag säger nej så slutar det med att jag ändå tar det med mig hem. Känner mig ibland som värsta soptunnan på jobb. Hon som lever på rester, haha!





Kommentarer
Postat av: annika

Hur blev din lasange? du gjorde den väl dagen efter!

2009-05-30 @ 18:17:08
Postat av: Denise Zahn

Nä inte än, en massa annat har kommit emellan, men på mån tror jag att jag slår till. eller på onsdag när jag har lite mer tid!!

2009-05-30 @ 19:47:58
Postat av: annika

Lycka till!!!

2009-05-31 @ 11:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0