Fullspäckad weekend!

Idag var vi på dop i Svedala. Det var Sofie & Pauls lilla Tindra som fick sitt namn officiellt. Hon fick ytterligare två namn som prästen talade om men jag hörde knappt och det lät som att de sa Tindra, Emelie, Ali. Det hörde jag två gånger och började undra hur farao man kan döpa sin flickunge till Ali?! Okej för humor men ungstackaren ska ju inte lida för det! Men jag tjuvkikade i fadderbrevet sedan och såg till min lättnad att det skulle vara Aylin.

Nu ska jag spendera kvällen hemma i min ensamhet och kika på Robinson med min Pepsiflaska (sköööönt!). Vi var på A9 igår ett helt gäng och hade jättetrevligt och åt go mat och drack ännu godare drinkar. Men när man jobbar mån-fre så vill jag gärna ha en av ledighetskvällarna hemma så man känner att man varit riktigt ledig innan det är måndag igen. Särskilt när man sedan far runt på dagarna på dop och kalas och den ena med det fjärde. Inte för att det inte är trevligt för det är det - supertrevligt. Men just att man har haft lite "hemmatid" i lugn och ro! Så Björn fick sticka iväg själv till Snarringe för att spela PS3.

Imorgon ska vi till kolonin en runda och mysa i det fina sommarvädret och sedan till Nova på 1-årskalas lite senare på dagen!




Korten jag gjorde till Tindra & Nova som jag liftat av min vän Lindas layout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0