Animaliska pussar!

Varje morgon när jag vaknar så kommer min lilla kise upp till mig och gosar och jag får en massa blöta pussar på näsan. Det är så mysigt på hegen när man har tid att ligga kvar och mysa lite! Det är INTE lika mysigt på vardagarna för då vaknar katterna extra tidigt och ska leka och hoppa på en redan 04.30 - slår aldrig fel. Då får jag gå upp och kasta ut dem ur sovrummet. Men Selma, den äldste katten har lärt sig det nu och kryper in under sängen, så jag har lite att jobba med varje morgon. Kanske därför jag alltid är så trött på jobb, haha! 

Jag skulle kunna slänga ut dem redan innan jag somnar på kvällen men det har jag inte hjärta till! När jag hoppar i säng kommer båda två och gosar in sig hos mig och det är så mysigt! Ligger de inte på mig så ligger de kloss intill vid benen så jag har inte så mycket plats kvar att röra mig på. Men jag ligger ganska still så de har det väl bra där! Fram tills 04.30 iaf.. Jag är nog rätt knäpp som tycker om mina kisar så mycket men har man inga barn så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0