Vild och Yr har gjort Kristall

Helgalen kväll igår men ack så kul jag och Helena hade. Hade tänkt mig en kväll på vatten och läsk och det funkade tills jag blev bjuden på en riktig god Cosmopolitan, och blir man bjuden kan man ju inte tacka nej! Var tydligen törstig för de andra hade inte hunnit använda sina sugrör sedan var min slut.. men men.. då slapp jag bära på den och riskera att få den uthälld av klumpiga dansare. Sedan blev det visst en till  och den gick nog ner lika kvickt - smakar saft ju! Lite besviken på att jag inte fixade att hålla mig undan spriten då det inte var så många helger sen som jag drack en Caipirinha. Inga mängder men ändå.. Ska försöka hålla drickat till endast en ggn i månaden och då inget överdrivet supande utan mer "bardricka" ! Men jag kom långt på två Cosmopolitans i går och det blev dans tills fötterna värkte!


Cosmopolitan

Stapplade ner i sängen vid halv fyra tiden och såg fram emot att sova till åtminstone 10-11, men runt 8.15 kom en pigg Björn in och gjorde sitt yttersta för att jag skulle stiga upp. Suck.. men då har jag inte sovit bort hela dagen iaf! Blev en liten morgonpromenad i kylan istället och kokta ägg efteråt. Sen var det dags att lära sig hur PS3 fungerade så jag kan öva Guitarr Hero i smyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0