Nattliga aktiviteter

Igår var det endast cardio på schemat! Vilade både lördag och söndag så jag var full av energi och laddade muskler. Det kändes verkligen att jag hade vilat benen i två dagar - orkade så mycket mer! Så det var ett riktigt skönt pass. Idag är det rygg och axlar som gäller och en snabbcardio. Ska nog springa hem idag..måste få upp flåset lite och det är inte så långt från Oasen till mig så jag kan lika gärna passa på. Väntar på det bättre vädret så att man inte behöver ta bilen dit hela tiden.

Är lite seg idag..har drömt så konstigt. Det började med att jag drömde att jag var i mitt framtida hus. Ett rött litet tegelhus med en liten röd teglad tillbyggnad som låg lite upphöjd. Det var en sensommarkväll när det är så lagom varmt och solen står lite lägre och ger lite skuggor. Jag älskar ju att vara ute och gick runt och pillade och grävde lite här och där i min mysigaste drömträdgård - liten och lummig!  Bara njöt av sommarvädert och den friska luften helt enkelt och allt var så tyst.. 

Sen plötsligt var jag i Indien eller Pakistan där det var massupplopp och arga folk som protesterade. Soldater i sjukt stora lastbilar rullades in och  från flaken sköt de ner alla, kvinnor som barn. Så mycket blod och skrik överrallt. Och modiga kvinnor som ställde sig framför lastbilen på rad i protest för att bara bli sönderskjutna allihopa stunden efter. Det var så himla mycket blod som rann ur kropparna. Jag undrade om det fanns nån chans att överleva, då soldaterna gjorde ett grundligt jobb... Men jag kom inte så långt för sen vaknade jag av väckarklockan - tung som sten i huvudet.

Och vilka ytterligheter det blev.. från väldens rofylldaste till kaos och död. Min hjärna är nog helt F.U.B.A.R....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0