Topsen 1 år!

Mitt söta gulliga lilla busfrö till katt  fyller 1 år idag på självaste våffeldagen! Jag har döpt om henne från Toffsen till Topsen för att hon alltid snor mina tops jag använder när jag sminkar mig. Hon ligger i vasken och vips vad det är så har en tass snabbt åkt upp i badrumsskåpet och snott mina topsar. Sen roar hon sig oändligt åt dessa topsar som dsen hittas massakrerade lite överallt. 

Dessutom lyssnar hon bättre till Topsen med så det blev rätt bra! Hon har nu blivit mycket lugnare och mysigare och ska nästan alltid kela med en på morgonen innan man ska gå upp. Det ärr så härligt! Mina katter är det underbaraste jag vet och jag hade inte kunnat tänka mig vara utan dem. Skulle mina framtida ungar bli allergiska får jag sälja ungarna på blocket istället!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina kissar e såååå söööööta :)

2009-03-27 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0