Nu e jag redo tror jag!

Biljetten nerpackad??........ CHECK!
Pengarna med?.............CHECK!
Bilen förvarad.....Japp!
Benen rakade?.............Jadå!

Nu tror jag att jag har med allt det viktigaste iallafall. Förr var det de tre P´na som gällde: Pass, Pengar, P-piller. Ok för pass och pengar men P-piller känns lite förlegat. Vem fan käkar P-piller?? Och i mitt tycke är biljetten lite viktigare på prioriteringslistan. Och svenskt choklad såklart. Ligger två stycken i min resväska nu, hihi!!

Så nu ska jag snart nanna kudden för det blir avfärd 04.45 i morgon bitti för en (förhoppningsvis) underbar  vecka i Egypten. Kommer jag inte hem så är det nog för att Björn sålt mig för några kameler eller nåt. Har hört att blondiner är värda en del i arabländerna. Och han vill ju ha en massa spel till sitt jäkla PS3 så man vet aldrig.. Men stackars den arab som köper mig!! Haha!



My new home??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte på denna när jag såg bilden:

A discussion in the immigration office at the airport:- NAME?- Muhjmatil Ahmed Khan.- SEX?- Three times a week!- I MEAN: MALE OR FEMALE?- Doesn't matter. Sometimes even with camel.....



Denna är ett hett tips

produkt.jsp?SpecID=106601&DocTypeID=5" rel="nofollow">http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikelprodukt.jsp?SpecID=106601&DocTypeID=5

2009-03-05 @ 23:27:39
Postat av: Denise

Kan inte öppna länken!! :(

2009-03-06 @ 04:22:28
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Länken går till medicinen Dimor.

Bra till magen :)



produkt.jsp?SpecID=106601&DocTypeID=5" rel="nofollow">http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikelprodukt.jsp?SpecID=106601&DocTypeID=5

2009-03-06 @ 14:33:59
Postat av: Anonym

Det e din blogg som gör om länken :( det ska va ett mellan artikelprodukt

2009-03-06 @ 14:35:28
Postat av: Anonym

hahaha jag ger upp

2009-03-06 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0