Män som hatar kvinnor

Igår var jag på bio och såg Män som hatar kvinnor. Sååå bra filmen var!! Den var så spännande och det hände saker hela tiden. En av de bättre svenska filmer jag har sett. Det var en filmatisering av Stieg Larssons första bok i hans milleniumtrilogi. Jag har lånat böckerna och ska ha en riktigt bra bokvecka i Egypten tänkte jag! Kanske ska jag börja tjuvläsa här hemma...

Men jag tror att jag ska hoppa över ett av kapitlena tror jag. Det begicks ett övergrepp som var så hemskt att pulsen gick upp på mig och jag blev helt darrig i hela kroppen. Fixar inte sånt... Hade de gjort ett EKG på mig hade jag nog inte fått fortsätta se filmen.. Men trots den scenen så rekommenderar jag filmen - missa inte den!! GÖÖÖÖÖRBRA! - Som de säger någonstans norr om Skåne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0