En jättefyllailista!

Hittade denna oändligt långa "fylla i listan" på en av bloggsidorna som presenterades på blogg.se; kandeedrawings.blogg.se
Var TVUNGEN att kopiera den då jag ÄÄÄLSKAR sådana fylla i listor där man ska fundera ut vad man egentligen tycker. Det är nog för oss som inte känner oss själva haha!
Den är skitlång och jag orkar nog inte fylla i den på en dag men jag börjar idag fredag.

Lovar du att vara ärlig?
 Beror på vilka frågor som dyker upp ;)
Du heter: Denise
Smeknamn:
Danis (på jobb)
Låt som när du är ledsen sörjer till? E man ledsen så kan väl tex Kansas Dust in the wind förstärka det en aning !
Beroende av: Läppsyl i mängder. En i badrumsskåpet, en under kudden, en i väskan, en i jackfickan, en i byxfickan, en på jobb och en på byrån!
Vem behöver du mest just nu: Alla mina djur :) (katter och björnar!!)
Vad tror folk om dig? Att jag är kaxig
Stämmer det? Nja.. inte alltid..
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon otroligt nog. Mina fiskögon alltså, i don´t get it..?!?
Vad säger du för att imponera på någon? Jag har nog svårt för att hävda mig själv faktiskt.. Antar att jag försöker vara smart  och fornulera mig väl :)
Hur imponerar man på dig? Inte en massa skryt och självhävdelse i alla fall..det har mottsatt effekt. Alla som försöker vara häftiga anser jag är rätt löjliga..
Brukar du skratta för dig själv? Hahaha! Ja!! Högt och tydligt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "Tack! Ska bli kul!! :)"
Var bor du? I en trerummare i centrum
Trivs du där: JAA! Älskar min balkong!!
Äger du några converse: Nope.. tycker de är rätt fula faktiskt.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprrrrit!
Brukar du bli för full: Det var länge sedan sist..man lär av sina misstag. Dricker inte så ofta längre och inte så mycket heller. Inre så jäkla kul med fulla folk.
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk i mot något: Åksjuketabletter - däckar totalt, typ rohypnoleffekt haha! (fast jag kommer ihåg allt)
Har du haft sex idag: Naj och naj det har jag aj
Nästa mål i ditt liv: Ett mer välbetalt jobb och en Thailandsresa
Hur svarar du i mobilen: Deeeniiiiiise... Störigt sött enligt syrran
Vem ringde du senast? Björne
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Kan du hjälpa mig bära upp saker till lägenheten så jag slipper gå två gånger?
Antal timmar sömn inatt: 5-6.. för lite..
Sov du ensam: Hade en snarkmaskin bredvid och en katt ovanpå.
Brukar du komma i tid: jag är snarare en "Mitt i prick" mäniska och kommer exakt vilket betyder att strular nåt så blir jag definitivt lite sen. och oftast är det alltid nåt som strular :)
När mår du bra: När jag är utomhus och det är sol
När blev du fotad senast: I Egypten i en solstol vid Röda havet
Hur känner du dig nu: Dödstrött för jag har varit vaken sedan 4 i morse
Vanligaste färg på dina kläder: Blått nere och svart uppe
Vad tycker du om fötter: Fula som stryk
Vad saknar du: Sol och värme
Hade du en bra kväll igår: Ja med ett bra och träningspass på gymmet sedan lite mysi soffan innan ögonen gick i kors.
Favoritdryck på morgonen: Jouice, men oftast blir det vatten.
Rakar du benen: ja..men inte så ofta som jag borde under vintern haha!! Måste ju hålla värmen ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22.30-23-tiden sen jag började träna. Innan var det runt 01.00 (typ 3-4 år sen)
Är du blyg? Ibland.. är ganska frammåt och snackeglad men blir ganska blyg jag med ibland.
Sysslar du med någon idrott: Kör cardioträning och styrketräning på gymmet om det räknas.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, men mailen är lätta att glömma men går fortare och smidigare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men däremot attraktion vid första ögonkastet!!
Har du spytt offentligt: Bara på min egen toalett faktiskt!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha SEX!!! 
Är du nöjd med ditt liv: Nä, jag har lite jag vill uppnå och har inte nått dit än vilket är lite frustrerande.
Är du bortskämd: Nää det tror jag inte.. ibland kanske??
Vad gör du i morgon: Tvättar, lastar upp 1 kubikmeter jord på släp och av igen, äter go middag på A9 och förhoppningsvis dansar fram tills 03.00.
Vad är det värsta du vet? Byta däck och montera ihop möbler från IKEA.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj! beror helt och håller på vad jag behöver! Behöver jag inget köper jag inget. Behöver jag en dator köper jag en dator :)
Vad behöver du just nu? En ny MP3 då min gamla har sakta men säkert börjat avlida.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kommer inte på nån.. är inte så mcket för kändisar. Oftast är de inga förebilder alls.
Vad längtar du till? Kolonin och sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Olika vänner fyller olika syften! Men ja, jag har bra vänner!
Vad använder du för shampoo? Herbal Essences
Vad är det finaste du fått? Min lilla Selma
En speciell dag du minns: När jag tog mitt MC-kort i regnstormen juni -07! Skattade högt hela vägen hem från Malmö på MC´n trots att jag hade 1 liter vatten i varje känga!!
Hur gammal är du: 27 gamla år gammal
Tycker du om någon just nu:  Ja många! ♥ ♥ ♥
Om fem månader: Sörjer jag att sommaren börjar gå mot sitt slut och det är ett helt år tills nästa!
Du samlar på: Babuschkadockor
Gröna eller röda äppeln: De som är BÅDE röda och gröna men helst apelsiner hihi.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ja det undrar jag med. Ringer nog ingen. Möjligen pratar jag med Hans kanske? Också Björn såklart.
Gillar du golf: Nä usch så tråkigt.. Mördande tråkigt faktiskt..
Vilken tid gick du upp idag: 05.10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja vart annars?
Har du strumpor på dig nu: Alltid, förutom i sängen och i flipflops
Vad ska du göra ikväll: Jag har precis haft goa vänner på middag och nu ska jag snart krypa till kojs!
Är det okej att gråta: Ja jag kan inte låta bli. Bölar åt det allra minsta..särkilt när andra blir ledsna, både på TV och på riktigt. Ska erkänna att jag bölade till lejonkungen haha!
När grät du senast: Tror jag vaknade av att jag grät för jag drömde nåt tråkigt...olustigt
Laddar du ner musik och film från Internet: Hehe..ja... schsssssss!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av resten av mitt studielån, resa på lyxkryssning i karibien, köpa min BMW 116 och använda resten som kontantinsats i ett hus!
Bär du glasögon eller linser: Nä det slipper jag
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte dirket.. varför köpa dyrt när du kan köpa nästan likadant för en bråkdel av pengarna??
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 9 en vanlig helgdag men lite senare om jag varit ute och dansat!!
Har du piercing: Räknas hål i öronen?
Vill du gifta dig: Vet inte riktigt.. när jag blivit stor kanske..kostar en hel del ju!
Vill du ha barn: Så småning om ja, men inte nu. Har inte tid med sånt!
Solar du ofta: Innan solsemester så fuskar jag lite i solarium och på sommaren älskar jag vara i solen och värma mig!
Är du bra på att laga mat: Ja det är jag faktiskt men har sällan tid till det.
Gillar du att dansa: OOOJA! men suger grymt, men det struntar jag blankt i. Ska erkänna att jag oftast dansar nykter dessutom!
Är du bra på att sjunga: Ehhhhh! NÄ! Men jag sjunger ändå :)
Är du flygrädd: Icke så nicke.. bara häftigt med den snabba accelerationen vid start och den fräcka utsikten!
Hur vig är du: Brutalt vig!
Vad dricker du helst när du är törstig: Isvatten
Vilken är din favoritglass: Chokladglass med choklad i
Tror du på ett liv efter döden:  Vill gärna tro att det är någonting annat så inte allt bara tar slut.
Tycker du om sushi: En bit eller två till förrätt men inte en hel huvudrätt. Då dör man av sockerförgiftning! Dessutom smakar allt likadant efter några tuggor.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller ostbågar och en bit mörk choklad till det! Och COCA såklart!
Bor dina föräldrar tillsammans: Inte de från ursprungskonstellationen och endast hälften av de den nyare konstellationen :S (stavas det så, konstellation??)
Har du tandläkarskräck: Jag är inte rädd för själva tandläkaren men för att det ska göra ont och det är himla obehagligt.. Blir svettigare och får mer träningsvärk än efter ett gympass ju.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Definitivt kvällsmänniska. men älskar en tidig morgon bara jag kommer upp..
Vilken ögonfärg har du: Gråblå tror jag den definieras som.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja sorgligt nog..
Biter du på naglarna: Nej men jag har ovanan att bita sidan om när jag blir stressad eller nervös.
Röker du:  Usch nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Normalt sett 5-6 dagar i veckan men jag tänkte skära ner lite på det ett tag :) och under sommaren blir det inte lika många pass, då nyttjar jag det fina vädret istället!
Senaste låt du hörde: Det var igår när jag tvingade gästerna att lyssna på en låt från min gamla Riverdanceskiva!
Vad gör du på helgerna:  Försöker att bara ta det lungt och ha tid att mysa och andas ut. Men även ett träningspass, träffa familjen och lite roliga saker som restaurangbesök med vänner och dans! Nu är det snart kolonisäsong och då är jag där och myser i det vackra vädret. Välkomna ut!

Sååå... äntligen klar. Då vet ni ALLT om mig nu!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0