Egypten 1

Da ar forsta dagen i Egypten avklarad! Det blev en supergod frukost med allt mojligt att ata. Kocken gjorde omelett medans man tittade pa och sa fick man sjalv valja tillbehor. Dar var ocksa en massa sotsaker till frukost men det kandes lite fortidigt for det..

Flygresan hit gick super och jag spydde inte, kande mig inte ens illamaende trots en del luftgropar. Sa de dar knarkplastrena jag fick av mormor funkade bra! Dar satt en tjock tant bredvid bjorn och gnallde over att matbrickan inte gick att falla ner sa den blev plan. Sanningen var den att hon var for tjock och magen tog emot haha! men det kunde man knappast saga eller hur? Sen fortsatte hon klaga for hon inte fick sitt kaffe tillrackligt snabbt. En gnallkarring som tyckte det var samre standard an Ryan Air. Men jag var glad och nojd for jag fick en kaka!!

Jag och bjorn gick ut i stan igar for att kopa snorkelutrustning. Vi lekte bad cop och good cop, jag fick vara den elaka men vi fick det vi ville till ett bra pris och har snorklat vid stranden idag! Nu funderar vi pa lite snorkelutflykter till riktiga korallrev och fragan ar om man inte ska aka till Kairo i alla fall och grava lite bland pyramiderna. Vi far se! Nu ska vi ata lite kvallsmat och njuta av varmen. Det har varit 26-28 grader och skon sol! Hoppas ni har det lika bra hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu e det FUSKIT :P

2009-03-07 @ 22:01:19
Postat av: Linda

Klart vi har det lika bra här hemma!! Strålande sol och 30 grader i skuggan =))

2009-03-08 @ 10:27:29
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: anton

Hjesan denise! Hoppas ni har det bra i värmen! hälsa Björn :)

2009-03-08 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0